مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-11دانش

وزیر علوم : آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها از سوم مهر


وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها را از روز دوشنبه سه مهر اعلام کرد و گفت: ورودی های جدید دانشگاه ها هم هفته سوم مهر ماه در کلاس ها حضور می یابند.

- محمدعلی زلفی گل امروز (دوشنبه) در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در جمع خبرنگاران در مورد آغاز سال تحصیلی 1403-1402 گفت: با توجه به اینکه روز شنبه اول مهر است و روز یکشنبه دوم مهر هم سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) تعطیلی رسمی است، سال تحصیلی دانشگاه ها از سوم مهرماه آغاز می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وی ادامه داد: البته برای ورودی های جدید دوره کارشناسی به دلیل اینکه دانشجو معلمانی که از طریق آموزش و پرورش قرار است، پذیرفته شوند، چند برابر اضافه می شوند و موضوع صلاحیت های علمی و مصاحبه علمی و گزینش آن ها مطرح است، مجبور بودیم فرصتی به آن ها بدهیم تا آموزش وپرورش اقدامات لازم را انجام دهد.

  وزیر علوم خاطرنشان کرد: همچنین امسال آزمون سراسری 1402 برای پذیرش دانشجو در 2 نوبت برگزار شد و برای اولین بار تأثیر قطعی معدل را داشتیم که این اطلاعات باید از طریق آموزش وپرورش به سازمان سنجش و آموزش کشور ارسال می شد، بنابراین ورودی های جدید از هفته سوم مهر پذیرش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم : آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها از سوم مهر

وزیر علوم : آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها از سوم مهر