مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:102023-08-28اقتصادي

ساعت کار ادارات از 15 شهریور به حالت عادی برمی گردد


سخنگوی صنعت برق با اشاره به موفقیت برنامه کاهش مصرف در ادارات گفت: برای مشترکان اداری و عمومی هدف گذاری 1000 مگاواتی را برنامه ریزی کرده بودیم که با اصلاح ساعت کاری و پایش مصارف سیستم های سرمایشی بیش از 85 درصد محقق شد و این برنامه تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

- سخنگوی صنعت برق با اشاره به موفقیت برنامه کاهش مصرف در ادارات گفت: برای مشترکان اداری و عمومی هدف گذاری 1000 مگاواتی را برنامه ریزی کرده بودیم که با اصلاح ساعت کاری و پایش مصارف سیستم های سرمایشی بیش از 85 درصد محقق شد و این برنامه تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

ساعات کار ادارات نیز بعد از این تاریخ طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی امروز در نمایشگاه روایت خدمت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم، 7796مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شده است که شامل نیروگاه های جدیدالاحداث و ارتقا و افزایش ظرفیت تولید نیروگاه های موجود است.

سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه وزارت نیرو با توجه به پیش بینی های صورت گرفته با آمادگی کامل به استقبال تابستان سال جاری رفت، اظهار کرد: با افزایش 7700 مگاواتی ظرفیت تولید برق و مدیریت مصرف در بخش های مختلف موفق شدیم، پایداری شبکه سراسری برق را در فصل تابستان سال جاری علی رغم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار ادارات از 15 شهریور به حالت عادی برمی گردد

ساعت کار ادارات از 15 شهریور به حالت عادی برمی گردد