مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-12سياسي

دومین اجلاسیه سرداران و 15 هزار شهید فارس برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه سال آینده(1403) دومین اجلاسیه سرداران و 15 هزار شهید این استان برگزار می شود، گفت: به همین مناسبت تاکنون 3 هزار پیش یادواره شهدا در فارس برگزار شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه سال آینده(1403) دومین اجلاسیه سرداران و 15 هزار شهید این استان برگزار می شود، گفت: به همین مناسبت تاکنون 3 هزار پیش یادواره شهدا در فارس برگزار شده است.

ابراهیم بیانی سه شنبه 21 شهریور در جمع معاونین فرهنگی ادارات بنیادشهید جنوب کشور گفت: تلاش می شود یادواره شهدا با شکلی نوین با توجه به برجسته کردن یاد و پیام شهدا برگزار شود تا کارکرد بهتر و کاربردی تر داشته باشد.

او با توجه به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، از معاون فرهنگی بنیاد شهید کشور خواست برای برپایی یادواره های شهدا بودجه ویژه ای در نظر گرفته شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه برپایی یادواره شهدا یکی از برنامه های فرهنگی مهم و تاثیرگذار است، گفت: مقوله فرهنگ، مقوله ای مظلوم به شمار می رود و وظیفه ماست که در حوزه فرهنگ کار کنیم و کار در این حوزه با همه توان انجام می شود اما به بودجه مقتضی و مناسب هم برای کار در این حوزه نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین اجلاسیه سرداران و 15 هزار شهید فارس برگزار می شود

دومین اجلاسیه سرداران و 15 هزار شهید فارس برگزار می شود