مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-29سياسي

در هیچ یک از مرزهای کشور مشکل امنیتی نداریم


فرمانده مرزبانی فراجا در مرز چذابه گفت: امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور وجود دارد و هماهنگی خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از مرز چذابه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در بازدید میدانی و پایش هوایی که از مرزها انجام دادیم مشخص شد امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور وجود دارد و هماهنگی خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داریم.

وی افزود: ما طی چندین مرحله با کشور عراق هماهنگی هایی داشته ایم و به توافق رسیدیم که اخبار و اطلاعات مرزی را در اختیار همدیگر بگذاریم و برای جلوگیری از ورود و خروج غیر قانونی اتباع، ورود و خروج سلاح و یا هر اقدام ممنوع دیگری هماهنگی انجام گرفته تا در تمامی مرزهای دو کشور به صورت هماهنگ امنیت بسیار مطلوبی برای زوار فراهم گردد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه دادند: در حال حاضر وضعیت امنیتی مرزها وضعیت پایداریست و هیچ مشکلی وجود ندارد، در گذرگاه ها و پایانه های مرزی سیل عظیمی از زائران و عاشقان اباعبدالله به صورت یک حماسه بزرگ چند میلیونی از کشورهای مختلف جهان در این اربعین حسینی شرکت می کنند که بحمدالله منجر به تمدن سازی اسلامی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هیچ یک از مرزهای کشور مشکل امنیتی نداریم

در هیچ یک از مرزهای کشور مشکل امنیتی نداریم