مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-01سياسي

دولت برای کاهش مشکلات معیشتی تلاش مضاعف کند


دولت برای کاهش مشکلات معیشتی تلاش مضاعف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه کمک به این دولت وظیفه همگانی است، اظهار داشت: فعالیت های دولت انقلابی به اندازه کافی در اذهان مردم منعکس نشده است و دشمنان داخلی و خارجی نیز در فضای مجازی جنجال و حاشیه سازی می کنند تا مانع خدمت رسانی این دولت به مردم شوند.

امام جمعه پردیس با تاکید بر اینکه دولت باید تلاش مضاعفی را برای کاهش مشکلات معیشتی انجام دهد گفت: گرانیِ شدیدِ برخی مواد غذایی و تورم در بخش مسکن که مردم را شدیداً تحت فشار قرار داده و باید در این زمینه کاری صورت بگیرد.

حسینی افزود: تکمیل فاز 11 پارس جنوبی پس از یک وقفه 20 ساله و در طول دو سال (4 سال زودتر از موعد مقرر) پیام های مهمی دارد که بخش عمده ای از مشکل نا ترازی گاز، خصوصاً در فصل سرما را حل خواهد کرد و این دستاورد نشان دهنده قدرت و نفوذ شعار جاودانه ما می توانیم است.

وی با بیان اینکه این پروژه نماد توانمندی های فنی و عزم متخصصان ایرانی در غلبه بر چالش ها و تکمیل پروژه های پیچیده است، عنوان کرد: این پیروزی بزرگ ملت ایران و شکست طراحی های آمریکا و غرب برای فشار حدّاکثری است که در دوران اوج تحریم، بزرگترین و ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای کاهش مشکلات معیشتی تلاش مضاعف کند

دولت برای کاهش مشکلات معیشتی تلاش مضاعف کند