مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-23اقتصادي

هواگرد تخم مرغی که هیچکس اجازه ندارد آن را بخرد!


شرکت فرانسوی «زاپاتا» از یک هواگرد پرنده به شکل تخم مرغ رونمایی کرده است که برای خرید عرضه نمی شود و فقط امکان هدایت کردن آن وجود دارد.

- شرکت فرانسوی زاپاتا از یک هواگرد پرنده به شکل تخم مرغ رونمایی کرده است که برای خرید عرضه نمی شود و فقط امکان هدایت کردن آن وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، فرانکی زاپاتا (Franky Zapata) مخترع فرانسوی و قهرمان سابق جت اسکی که با یک هاوربُرد از کانال مانش عبور کرد، جدیدترین ایده خود را به نمایش گذاشت.

این ایده، یک وسیله نقلیه پرنده شخصی است.

ایراسکوتر (Airscooter) که به عنوان یک جایگزین برای خودرو طراحی شده است، به لطف تیغه های روتور هیبریدی خود می تواند با سرعت 100 کیلومتر در ساعت در هوا حرکت کند.

هر کسی که حداقل آموزش را دیده باشد، می تواند این وسیله نقلیه را از داخل کابین عجیب و تخم مرغ شکل آن هدایت کند و از مناظر تا ارتفاع 2900 متری لذت ببرد.

به گفته زاپاتا، سفری که در زمان اوج مصرف خودرو حدود دو ساعت طول می کشد، با ایراسکوتر تنها در 10 دقیقه امکان پذیر می شود.

با وجود این، ایراسکوتر مانند سایر مفاهیم پروازی سازگار با محیط زیست نیست زیرا تا حدی از سوخت به عنوان نیروی محرکه استفاده می کند و انتشار کربن آن با انتشار کربن یک خودروی سواری قابل مقایسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواگرد تخم مرغی که هیچکس اجازه ندارد آن را بخرد!

هواگرد تخم مرغی که هیچکس اجازه ندارد آن را بخرد!