مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-09اقتصادي

بهره مندی مددجویان از خدمات صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از معرفی 274 بیمار خاص به صندوق بیماران صعب العلاج در سازمان بیمه سلامت طی سال جاری خبر داد.

- رشت- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از معرفی 274 بیمار خاص به صندوق بیماران صعب العلاج در سازمان بیمه سلامت طی سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس اهرابی با اشاره به راه اندازی صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: طی سال جاری 274 بیمار خاص و صعب العلاج به این صندوق معرفی و از خدمات این صندوق به مبلغ 2 میلیارد و چهارصد میلیون تومان بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، از اختصاص بیش از 77 میلیارد ریال اعتبار به بیماران خاص و صعب العلاج طی سال جاری خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از یک هزار و 895 بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات کمیته امداد در استان بهره مند می شوند.

وی، بهبود شاخص های بهداشتی را از اولویت های رسیدگی به سلامت مددجویان دانست و افزود: کمک هزینه های فرانشیز، خدمات ویژه درمان بیماران بستری شده در منزل و تهیه تجهیزات پزشکی بیماران بستری از جمله خدماتی هستند که این نهاد به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی مددجویان از خدمات صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج

بهره مندی مددجویان از خدمات صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج