مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-04اقتصادي

تفاهم نامه سه طرح گردشگری دریایی بنادر هرمزگان به امضا رسید


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تفاهم نامه طرح سرمایه گذاری احداث و بهره برداری از مجتمع گردشگری دریایی در بنادر شهید حقانی، - هرمز و نخل ناخدا به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین عباس نژاد با اشاره به فراخوان جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی در فرصت های سرمایه گذاری ساخت و بهره برداری سه طرح بزرگ گردشگری دریایی این استان در اسفندماه سال گذشته، اظهار کرد: یکی از مهم ترین شاخص های اقتصاد دریامحور ارتقا خدمات و کیفیت زندگی در سواحل کشور است.

عباس نژاد با بیان اینکه استان هرمزگان با بیش از 64 درصد ظرفیت حمل و نقلی دریایی جای پیشرفت زیادی دارد، گفت: تقویت گردشگری دریایی در جزایر استان نیز از موضوعات جدی و مورد تاکید دولت سیزدهم محسوب می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا برای توسعه بنادر نخل ناخدا، شهید حقانی و هرمز نهم مهرماه سال گذشته، تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت کشور منعقد شده که تا چندسال آینده هرمزگان به عنوان قطب بزرگ گردشگری دریایی تبدیل خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: در راستای ارتقا کیفیت خدمات، توسعه سفرهای دریایی، ایمنی گردشگری دریایی و جذب گردشگر داخلی و خارجی، سازمان بنادر و دریانوردی زیرساخت های لازم در بنادر شهید حقانی، نخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه سه طرح گردشگری دریایی بنادر هرمزگان به امضا رسید

تفاهم نامه سه طرح گردشگری دریایی بنادر هرمزگان به امضا رسید