مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-26سياسي

افزایش امیدآفرینی درجامعه با بیان خدمات نظام


فرماندار شهرستان نور با ارائه گزارشی از خدمات دولت و نظام در این شهرستان، گفت: تزریق امید آفرینی در جامعه با همت جهادی و خدمت صادقانه از اولویت های دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیژن پولادی بعدازظهر امروز درجمع اصحاب رسانه این شهرستان، با اشاره به برخی از اقدامات زیربنایی انجام شده در سطح شهرستان، اظهار کرد: تزریق امید آفرینی در جامعه از اولویت های دولت سیزدهم است.

  وی با تاکید بر اهمیت وجود زیرساخت ها برای توسعه و ترقی منطقه و با اشاره به وجود 800 کیلومتر راه روستایی در سطح شهرستان نور، از اجرای بیش از 100 کیلومتر روکش آسفالت و بهسازی معابر و نیز 26 کیلومتر آسفالت و ساماندهی مسیر دسترسی دوآب به بلده و رویان به بلده خبر داد و افزود: اجرای طرح سیم به کابل در حدود 150 روستا از کل 200 روستای سطح شهرستان از دیگر خدمات دولت است.

  فرماندار شهرستان نور، احداث زیربنای پست برق63/20در بخش بلده، درحال احداث بودن خط انتقال دکل از مسیر شهرستان نوشهر، ورازان، کجور و بلده با هزینه 500 میلیارد تومان، تقویت شبکه برق رویان، نور، محمودآباد که در پست رویان قرار دارد و پیگیری 40 کیلومتر باقی مانده را از جمله خدمات صورت گرفته در حوزه برق رسانی در شهرستان نور عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش امیدآفرینی درجامعه با بیان خدمات نظام

افزایش امیدآفرینی درجامعه با بیان خدمات نظام