مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-10سياسي

ورود دادستانی به دریافت هزینه های غیرقانونی توسط برخی مشاغل


معاون دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به رییس سازمان امور مالیاتی خواستار رسیدگی جدی و فوری به موضوع دریافت هزینه ها به روش های غیرقانونی و فرار مالیاتی توسط برخی پزشکان و دیگر مشاغل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، در پی دریافت گزارش های متعدد در خصوص وصول هزینه خدمات به روش های غیر قانونی توسط برخی حرف و مشاغل، غلام عباس ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور به موضوع ورود و در نامه ای خطاب به رییس سازمان امور مالیاتی، برخورد جدی، بازدارنده و موثر با تخلفات مذکور را مورد تاکید قرار داد.

در این نامه خطاب به رییس سازمان امور مالیاتی کشور آمده است: گزارش های متعدد واصله و مشاهدات میدانی حاکیست که برخی از مشاغل و حرف در بخش خصوصی به ویژه پزشکان، مراکز تصویربرداری و آزمایشگاه های تشخیص طبی، آموزشگاه های رانندگی و .

برخلاف قوانین حاکم به خصوص ضوابط مقرر در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه موءدیان (مصوب 21/07/1398) از شیوه های غیرقانونی برای وصول هزینه خدمات به مشتریان استفاده می کنند که این رفتار خلاف قانون و اخلاق، علاوه بر اینکه حسب مورد تخلف و جرم محسوب و مستلزم تعقیب قانونی است؛ موجبات تضییع حقوق عامه و تحمیل زحمت به شهروندان را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی به دریافت هزینه های غیرقانونی توسط برخی مشاغل

ورود دادستانی به دریافت هزینه های غیرقانونی توسط برخی مشاغل