مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 20:452023-09-16سياسي

روایت اجلاسیه «مجاهدان در غربت»؛ از پایگاه بسیج یک روستا تا سطح بین المللی


شماری از بسیجیان، برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» را از پایگاه مقاومت بسیج یک روستا آغاز کردند و آن را ادامه دادند تا امروز که به سطح بین المللی رسیده است.

- سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در شب شهادت امام رضا (ع) برگزار شد؛ این اجلاسیه از روستای عبدیا در دامغان آغاز و از آنجایی که همت، اراده، عزم و نیت خالص پشتیبان آن بود، سال به سال برکتش بیشتر شد و گسترش یافت.

وی تصریح کرد: اجلاسیه مجاهدان در غربت چندین سال در دامغان و یکی دو سال در تهران برگزار شد و امسال با مشارکت آستان قدس رضوی هم در سمنان و هم در مشهد مقدس برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: بنا به پیشنهاد مسؤولان آستان قدس رضوی، ابتدا قرار بود اجلاسیه مجاهدان در غربت در مشهد مقدس برگزار شود؛ ولی از آنجایی که ایام پایانی ماه صفر، حجم زیادی از برنامه ها در مشهد مقدس برگزار می شود و نمی خواستیم این اجلاسیه تحت تأثیر این برنامه ها قرار گیرد، بنا بر این شد تا امسال اجلاسیه را در شب شهادت امام رضا (ع) ابتدا در محل اصلی آن، یعنی شهرستان دامغان برگزار کنیم و یک هفته بعد در مشهد مقدس به عنوان اختتامیه ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اجلاسیه «مجاهدان در غربت»؛ از پایگاه بسیج یک روستا تا سطح بین المللی

روایت اجلاسیه «مجاهدان در غربت»؛ از پایگاه بسیج یک روستا تا سطح بین المللی