مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-13اجتماعي

تامین «خودروی سیار خونگیری» دغدغه جدی حوزه سلامت استان قزوین


«قزوین» به عنوان استانی که در شاهراه مواصلاتی کشور واقع شده و روزانه با حجم بالای ترافیک و تردد مردم از نقاط مختلف کشور روبرو است، نیازمند توجه بیشتری در بحث سلامت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مقوله تامین زیرساخت های مورد نیاز حوزه سلامت و رفع دغدغه های مردم در این بخش، امروز بیش از هر زمان دیگری، ضرورت یافته و جدیت و اهتمام مسوولان و دستگاه ها در این مسیر به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

قزوین ضمن برخورداری از ظرفیت های متنوع مادی و معنوی، به عنوان استانی که در شاهراه مواصلاتی کشور واقع شده و روزانه با حجم بالای ترافیک و تردد مردم از نقاط مختلف کشور روبرو است، نیازمند توجه بیشتری در بحث سلامت، بهداشت و درمان می باشد.

فارغ از اینکه این استان به لحاظ امکانات درمانی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، سازمان انتقال خون نیز به عنوان یکی از دستگاه های مهم و حساس در این حوزه که می بایست به سهم خود نقش آفرین باشد و در بزنگاه های مختلف به یاری مراکز درمانی بشتابد، با کمبودهایی نظیر عدم برخورداری از خودروی سیار خونگیری مواجه است.

مساله ای که تاثیر آن در برقراری زنجیره تامین خون قابل مشاهده است.

دو پایگاه ثابت اهدای خون پاسخگوی نیاز مردم استان قزوین نیست در این رابطه عباس طالبیان اردستانی مدیرکل انتقال خون استان قزوین در گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین «خودروی سیار خونگیری» دغدغه جدی حوزه سلامت استان قزوین

تامین «خودروی سیار خونگیری» دغدغه جدی حوزه سلامت استان قزوین