مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 21:452023-09-02اجتماعي

توزیع روزانه دو و نیم تن کیسه زباله حجیم در مسیر یک طریق الحسین(ع) کربلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه13 در راستای ساماندهی زباله ها و حفظ بهداشت مسیر پیاده روی زائران اباعبدالله الحسین (ع)، - توزیع روزانه دو و نیم تن کیسه زباله حجیم در مسیر یک طریق الحسین(ع) کربلا شهردار منطقه13 از توزیع روزانه دو و نیم تن کیسه زباله حجیم در مسیر یک طریق الحسین(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه13 در راستای ساماندهی زباله ها و حفظ بهداشت مسیر پیاده روی زائران اباعبدالله الحسین (ع)، به طور مستمر اقدام به توزیع کیسه های زباله حجیم در مسیر طریق الحسین (ع) عمود یک تا 707 می کند.

وی اظهار داشت: مسئولان موکب ها با قرار دادن زباله ها در مکان های مخصوص جمع آوری زباله و خودداری از رها سازی پسماند در مسیر پیاده روی با ماموران شهرداری همکاری می کنند.

شهردار منطقه13 ابراز امیدواری کرد: با رعایت بهداشت و جمع آوری زباله ها در ایام منتهی به اربعین، مراسم عزاداری در فضایی توام با معنویت، پاکیزگی و بهداشت که تضمین کننده سلامت عزاداران نیز است، برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه دو و نیم تن کیسه زباله حجیم در مسیر یک طریق الحسین(ع) کربلا

توزیع روزانه دو و نیم تن کیسه زباله حجیم در مسیر یک طریق الحسین(ع) کربلا