مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-31سياسي

تشکیل کارگروه ویژه جهت بررسی تخصصی و کارشناسی برخی از پرونده های قضایی


رییس کل دادگستری استان تهران از تشکیل کارگروه ویژه جهت بررسی تخصصی و کارشناسی برخی از پرونده های قضایی خبر داد و گفت: اولویت مدیریت مجموعه قضایی استان تهران نتیجه بخش و مثمر ثمر بودن ملاقات های مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری استان تهران، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در راس یک هیئت قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و ضمن رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات و تسهیل فرایندها در پرونده های قضایی صادر کرد.

رییس کل دادگستری تهران در جریان حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، با نمایندگان و شکات برخی از پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان دیدار کرد و ضمن استماع درخواست های مطرح شده، دستورات لازم را به منظور حل چالش های موجود در این پرونده ها صادر کرد.

استماع و بررسی مطالب، مدارک و مستندات اصحاب پرونده های قضایی علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با اشاره به بررسی کارشناسی تعداد قابل توجهی از پرونده های مهم و کثیرالشاکی طی هماهنگی های به عمل آمده با اصحاب این پرونده ها در جریان حضور در این مرکز گفت: در جریان ملاقات با مراجعان در مرکز ارتباطات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه جهت بررسی تخصصی و کارشناسی برخی از پرونده های قضایی

تشکیل کارگروه ویژه جهت بررسی تخصصی و کارشناسی برخی از پرونده های قضایی