مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-18سياسي

اجرای عدالت در جامعه با سرعت در دادرسی، خدمات نوین و تلاش محقق می شود


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان فارس گفت: اجرای عدالت در جامعه با سرعت در دادرسی ها و با استفاده از ظرفیت ها و خدمات نوین، استفاده از ظرفیت های مردمی و تلاش محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یوسف نیکنام معاون قضایی رییس کل دادگستری استان فارس در مراسم تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی سرچهان تصریح کرد: دادگستری استان فارس سعی کرده است تا در تمام نقاط استان بتواند خدمات قضایی را به نحو مطلوبی ارائه کند و رییس کل دادگستری فارس نیز ضمن عنایت ویژه به شهرستان های استان فارس با جدیت پیگیر رفع مشکلات حوزه های قضایی و ایجاد و راه اندازی دستگاه های خدمات رسان قضایی از جمله پزشکی قانونی، ثبت اسناد و املاک و نوسازی بناهای دادگستری شهرستان های استان فارس است.

وی در این مراسم از آغاز احداث ساختمان جدید دادگستری شهرستان سرچهان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اعتبارات لازم جهت ساخت و احداث این بنا جذب و با قول مساعد ریاست قوه قضاییه قسمتی از اعتبارات آن تأمین شده است و امیدواریم با توجه به این که بخشی از پروژه ملی تعریف شده است از طریق شورای تأمین استان نیز این موضوع پیگیری شود.

   معاون قضایی دادگستری استان فارس در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگاه عمومی شهرستان سرچهان که با حضور اعضای شورای تأمین، امام جمعه شهرستان، فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عدالت در جامعه با سرعت در دادرسی، خدمات نوین و تلاش محقق می شود

اجرای عدالت در جامعه با سرعت در دادرسی، خدمات نوین و تلاش محقق می شود