مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-20سياسي

امیر حاتمی: اجازه تعدی به هیچ متجاوزی را نمی دهیم


مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: جمهوری اسلامی در قدرت دفاعی بومی خود به تراز جهانی دست یافته است و اجازه تعدی به هیچ متجاوز بدخواهی را نمی دهد.

- مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: جمهوری اسلامی در قدرت دفاعی بومی خود به تراز جهانی دست یافته است و اجازه تعدی به هیچ متجاوز بدخواهی را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حاتمی در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کشور عزیزمان از همان ماه های اول انقلاب تحت تحریم های همه جانبه نظام سلطه به ویژه تحریم های سخت تسلیحاتی قرار گرفت و این تحریم ها با آغاز جنگ تحمیلی و حمله رژیم صدام به کشورمان به اوج خود رسید.

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش یادآور شد: وابستگی کامل رژیم پهلوی به آمریکا در حوزه تسلیحات و تجهیزات نظامی به این شکل بود که رژیم منحوس پهلوی با نادیده گرفتن استعدادها و ظرفیت های ملی و تکیه نکردن به قابلیت های جوانان این مرز و بوم اقدام به بکارگیری و استخدام هزاران مستشار غربی و تحمیل هزینه های هنگفت به ملت ایران کرد و سودای ژاندارمی منطقه را در سر می پروراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: اجازه تعدی به هیچ متجاوزی را نمی دهیم

امیر حاتمی: اجازه تعدی به هیچ متجاوزی را نمی دهیم