مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-19اقتصادي

اختصاص کدشناسه مرکز پردازش پستی بین المللی به فرودگاه پیام


با پیگیری های انجام شده توسط شرکت ملی پست، اتحادیه پستی جهانی کدشناسه مرکز پردازش بین المللی پستی (IMPC) را برای فرودگاه بین المللی پیام صادر کرد.

- با پیگیری های انجام شده توسط شرکت ملی پست، اتحادیه پستی جهانی کدشناسه مرکز پردازش بین المللی پستی (IMPC) را برای فرودگاه بین المللی پیام صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اقدام در چارچوب راه اندازی گمرک تخصصی فاوا و توسعه ناوگان هوایی منطقه ویژه اقتصادی پیام و ترانزیت مرسولات پستی به انجام رسید.

این گزارش حاکی است، با توجه به توسعه مبادلات خارجی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و لزوم ارسال و دریافت مرسولات پستی بر اساس استانداردهای جهانی و فعال سازی هر چه بیشتر فرودگاه پیام به عنوان هاب پستی منطقه این مهم صورت پذیرفت.

کدشناسه صادر شده از سوی اتحادیه پستی جهانی ویژه فرودگاه بین المللی پیام با حروف اختصاری IRPYKA برای محمولات پستی وارده، صادره، ترانزیت و برای تمامی سرویس های پستی نظیر پست نامه، امانات، پیشتاز و کیسه خالی کاربرد دارد.

با تخصیص این کد به فرودگاه هوایی پیام امکان ارسال، دریافت و ترانزیت محمولات بین المللی پستی بین المللی طبق استانداردهای UPU فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص کدشناسه مرکز پردازش پستی بین المللی به فرودگاه پیام

اختصاص کدشناسه مرکز پردازش پستی بین المللی به فرودگاه پیام