مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-10اجتماعي

ضعف حمل و نقل عمومی از معضلات ترافیکی شهر زنجان است


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: ضعف حمل و نقل عمومی یکی از معضلات مهم ترافیکی شهر زنجان است.

- سرهنگ مجید باقری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضعف حمل و نقل عمومی را یکی از مهم معضلات ترافیکی شهر زنجان عنوان کرد و گفت: کمبود تاکسی و اتوبوس، نبود پارکینگ، خیابان های کم عرض، افزایش روزافزون خودروها و موارد این چنینی باعث بروز ترافیک سنگین و ایجاد گره های ترافیکی در شهر زنجان شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکسی ها و اتوبوس ها در شهر سامان درستی ندارد، افزود: برخی از شهرک های اطراف شهر زنجان اتوبوس ندارند و تاکسی نیز در این در این محل ها کار نمی کند و مردم مجبور هستند با خودروی شخصی رفت و آمد کنند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه در زمان های پیک مسافر مثل شب عید و در هوای سرد با کمبود تاکسی مواجه هستیم، ادامه داد: تردد خودروهای تک سرنشین در شهر زیاد شده در حالی که باید حمل و نقل عمومی سریع و ایمن برای رفت و آمد این افراد فراهم شود.

باقری با اشاره به اینکه ساخت ساختمان های بلندمرتبه در خیابان های کم عرض و نبود پارکینگ طبقاتی در شهر دردسرساز شده است، گفت: تعداد ماشین به نسبت جمعیت در زنجان بیشتر است و خیابان های زنجان به ویژه در هسته مرکزی که از معابر قدیمی و کم عرض برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف حمل و نقل عمومی از معضلات ترافیکی شهر زنجان است

ضعف حمل و نقل عمومی از معضلات ترافیکی شهر زنجان است