مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 22:152023-09-12اقتصادي

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل : آیفون 14 و 15 رجیستر نخواهد شد


دبیر انجمن واردکنندگان موبایل معتقد است که دولت باید برای افرادی که قبل از ممنوعیت واردات آیفون 14، به روش مسافر واقعی و قانونی این مدل را خریداری و وارد کردند، - دبیر انجمن واردکنندگان موبایل : آیفون 14 و 15 رجیستر نخواهد شد دبیر انجمن واردکنندگان موبایل معتقد است که دولت باید برای افرادی که قبل از ممنوعیت واردات آیفون 14، به روش مسافر واقعی و قانونی این مدل را خریداری و وارد کردند، تدبیر جدیدی داشته باشند.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل درخصوص ممنوعیت واردات آیفون 14 به اقتصادآنلاین گفت: به دلیل شرایط تحریمی، کمبود ارز و ارزبر بودن آیفون ها حاکمیت به این نتیجه رسیده است که اساسا واردات آیفون را بسته نگه دارد.

  عبقری افزود: ضمن این که نباید از تاثیر مسائل دیگر در این موضوع چشم پوشی کنیم.

آمریکا واردات فرش و پسته ایران را تحریم کرده است و اجازه واردات نمی دهد، تصمیم ایران در ممنوعیت واردات آیفون به نوعی عملکرد تقابلی در جهت این اقدام بوده است.

  وی با اشاره به این که خریدارن آیفون 14 با استفاده از اقسام روش ها و تقلب های ممکن از جمله استفاده از دانگل اینترنت این گوشی ها را فعال و در حال استفاده از آن هستند، گفت: یکی از دغدغه های انجمن این بود که ادامه این روند باعث شود طرح موفق رجیستری به حاشیه و بیراهه رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل : آیفون 14 و 15 رجیستر نخواهد شد

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل : آیفون 14 و 15 رجیستر نخواهد شد