مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-12سياسي

تأمین اعتبار برای اصلاح جاده فیروزآباد-جم - عسلویه ضروری است


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس با انتقاد از عدم جذب جوانان در مجتمع گازی عسلویه و بی توجهی به بومی گزینی در این مجتمع، گفت: تأمین اعتبار برای اصلاح جاده فیروزآباد-جم - عسلویه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس در نشست علنی امروز سه شنبه (21 شهریور 1402) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در ابتدا از تلاش های دولت سیزدهم و خاصه ریاست محترم جمهور در حوزه های مختلف، همچنین در پیش گرفتن دیپلماسی فعال در سیاست خارجی، آزادسازی پول های بلوکه شده و تخصیص مناسب به پروژه های عمرانی قدردانی می کنم و امیدوارم حاصل این تلاش ها هرچه سریع تر در سفره اقتصاد و معیشت مردم آثار خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: همچنین از ملت و دولت عراق به دلیل میزبانی از زائران حسینی در ایام اربعین تشکر می کنم و از ارکان مختلف دولت، مردم شریف استان ها و شهرهای مرزی، نیروهای انتظامی و مرزبانی و نیروهای امنیتی، موکب داران عزیز و خاصه موکب داران خدوم شهرستان های لامرد و مهر قدردانی می کنم.

موسوی افزود: ریاست محترم جمهور بر اساس مصوبه هیأت دولت در سال 1391 و سپس شیوه نامه اجرایی وزارت نفت عنوان مجتمع گاز پارس جنوبی نیروهای جویای کار شهرستان های لامرد، مهر و پارسیان که در شعاع 100 کیلومتری عسلویه قرار دارند بومی محسوب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار برای اصلاح جاده فیروزآباد-جم - عسلویه ضروری است

تأمین اعتبار برای اصلاح جاده فیروزآباد-جم - عسلویه ضروری است