مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-30اقتصادي

جذب 1500 معلم کرمانی در سال تحصیلی جدید


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای سال جدید تحصیلی یک هزار و 500 معلم جذب کرده ایم و امیدواریم مهرماه امسال با جذب این نیروها کمبود نیرو نداشته باشیم و اگر کمبودی هم باشد نیروها را از طریق حق التدریس ها جذب می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی ظهر امروز چهارشنبه 8 شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: کلاس های کانکسی و کپری در استان کرمان نداریم، اما ممکن است در مدارسه ای یک یا دو کانکس باشد.

رضایی عنوان کرد: سال گذشته برای تجهیزات هنرستان های استان کرمان 144 میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم که 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری برای خرید از دانش بنیان ها بوده است.

وی اضافه کرد: تاکنون دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار کرده ایم و باید آموزش و پرورش را سر خط و روی ریل واقعی قرار دهیم و از طریق آزمون معلم ها را جذب کنیم و مصاحبه ها توسط افراد متخصص برگزار می شود و برای سال جدید تحصیلی یک هزار و 500 معلم جذب کرده ایم که امیدواریم مهرماه امسال با جذب این نیروها کمبود نیرو نداشته باشیم و اگر کمبودی هم باشد نیروها را از طریق حق التدریس ها جذب می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: 40 مغازه در مدرسه رسالت نبش بلوار جمهوری اسلامی تا اردیبهشت ماه سال آینده با اجرای طرح تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1500 معلم کرمانی در سال تحصیلی جدید

جذب 1500 معلم کرمانی در سال تحصیلی جدید