مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-12اقتصادي

آغاز پیش فروش بلیت برای مسافران مشهد مقدس در خراسان جنوبی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش بلیت اینترنتی در استان برای مسافران مشهد مقدس برای روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسدالله جلال زاده، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) است پیش فروش بلیت اینترنتی برای زائران متقاضی سفر به مشهد مقدس  ماه آغاز شده است.

   وی افزود: در این ایام در مسیر زیارتی مشهد مقدس با افزایش تقاضای سفر مواجه هستیم که ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان برای استفاده اقشار مختلف جامعه آماده خدمت رسانی هستند.

  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طرح جابجایی زائران مشهد مقدس از 20 شهریور آغاز و تا 31 شهریور ماه به مدت 12 روز اجرا می شود، افزود: امسال نیز مشابه هر ساله ناوگان حمل ونقل جاده ای استان آمادگی کامل برای اعزام زائران به خراسان رضوی را دارد که در این راستا 783 ناوگان با هزار و  500 راننده آماده خدمت رسانی هستند.

  جلال زاده گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان مسافر، مالکان و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت های موجود برای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش فروش بلیت برای مسافران مشهد مقدس در خراسان جنوبی

آغاز پیش فروش بلیت برای مسافران مشهد مقدس در خراسان جنوبی