مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-01سياسي

جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح: زیرساخت های مناسبی در پایانه خسروی ایجاد شده است


زیرساخت های مناسب پایانه خسروی باعث استقبال خوب زائران از این مرز طی سال جاری نسبت به سال های گذشته شده است.

- جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح: زیرساخت های مناسبی در پایانه خسروی ایجاد شده است امیر نصیرزاده گفت: زیرساخت های مناسب پایانه خسروی باعث استقبال خوب زائران از این مرز طی سال جاری نسبت به سال های گذشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهارکرد: مرز خسروی از امکانات و زیرساخت های مناسبی برخوردار است و امسال استقبال خوبی توسط زائران صورت گرفت.

جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: زیرساخت های مناسب پایانه خسروی باعث استقبال خوب زائران از این مرز طی سال جاری نسبت به سال های گذشته شده است.

وی با بیان اینکه پایانه خسروی قطعاً در سال های آتی شاهد حضور بیشتر زائران برای تشرف به عتبات عالیات خواهد بود، گفت: بر همین اساس باید نسبت به رفع اندک نواقص موجود و تقویت زیرساخت های این مرز اقدام کرد.

جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: با کمک خود استان و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح زیرساخت های پایانه خسروی برای سال آینده تقویت خواهد شد تا شاهد حضور زائران بیشتری در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح: زیرساخت های مناسبی در پایانه خسروی ایجاد شده است

جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح: زیرساخت های مناسبی در پایانه خسروی ایجاد شده است