مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-10اقتصادي

ظرفیت تصفیه فاضلاب در مشهد 2 برابر می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با اجرای کامل شبکه فاضلاب ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب از 263 هزار متر مکعب به 450 هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن اسماعیلیان با اشاره به اینکه در حال حاضر 5 تصفیه خانه فاضلاب در مشهد با ظرفیت اسمی 263 هزار متر مکعب در شبانه روز در حال بهره برداری هستند، گفت: در صورت اجرای کامل شبکه فاضلاب و اتصال همه مشترکین به شبکه جمع آوری فاضلاب، ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب مورد نیاز برای شهر مشهد 450 هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: جهت افزایش ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب علیرغم مشکلات شدید مالی و اعتباری، با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی و تنوع بخشی در مدل های مالی، اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت ارتقای تصفیه خانه فاضلاب پرکندآباد 2 که فاز اول آن به ظرفیت 50 هزار متر مکعب در شبانه روز تا پایان سال جاری و فاز دوم آن نیز به ظرفیت 50 هزار متر مکعب دیگر تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید یکی از اقدامات مهم صورت گرفته جهت افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر مشهد است.

اسماعیلیان در خصوص احداث تصفیه خانه فاضلاب طبرسی شمالی بیان کرد: آغاز عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب طبرسی شمالی با ظرفیت 68 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تصفیه فاضلاب در مشهد 2 برابر می شود

ظرفیت تصفیه فاضلاب در مشهد 2 برابر می شود