مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-12فرهنگي

جلسه هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد


جلسه هیأت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور یکشنبه 19 شهریور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هیأت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور یکشنبه 19 شهریورماه برگزار شد.

اسماعیلی در این جلسه با اشاره به نقش مؤثر نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور باید همانند یک نخ تسبیح با در کنار هم قرار دادن تمامی کتابخانه های موجود، موجب هم افزایی ظرفیت های این حوزه شود.

وی با تاکید بر این مطلب و با اشاره به اختیارات هیأت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور، افزود: علاوه بر این اختیارات، انعطاف نیز یکی دیگر از ویژگی های این نهاد به جهت عمومی بودن آن است که باید از این ظرفیت در جهت رفع مشکلات و پیشبرد اهداف استفاده و در عین حال پاسخگو نیز بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازآمایش ملی فضاها، منابع و خدمات کتابخانه ای در سامانه اطلاعات جغرافیایی مبتنی بر وب، گفت: در این گزارش نباید فقط آمار کتابخانه های تحت مدیریت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد

جلسه هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد