مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-22سياسي

مسئولان با نوآوری برای حل مشکلات راهکارهای مناسب ارائه دهند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: مسئولان باید با نوآوری و خلاقیت برای حل مشکلات راهکارهایی مناسب ارائه دهند و امکانات را در جهت رفاه مردم بکار ببنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: مسئولان باید با نوآوری و خلاقیت برای حل مشکلات راهکارهایی مناسب ارائه دهند و امکانات را در جهت رفاه مردم بکار ببنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 31 شهریورماه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه بیش از 30 سال از دفاع مقدس می گذرد و روز به روز ایستادگی و مقاومت ملت ایران بیشتر می شود، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس برای آیندگان پیام ایستادگی دارد و کاملا مشهود است که روحیه انقلابی با وجود مشکلات در نسل جوان زنده است.

نکونام با اشاره به اینکه مسئولان باید تمام تلاش و کوشش خود را در راستای حل مشکلات معیشت مردم به کارگیرند، گفت: مردم باید این نگرانی ها ودغدغه ها را نداشته باشند و با شوق و ذوق بیشتری پای انقلاب بایستند که البته ایستاده اند و در بدترین شرایط دست از انقلاب نخواهند کشید چون پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با نوآوری برای حل مشکلات راهکارهای مناسب ارائه دهند

مسئولان با نوآوری برای حل مشکلات راهکارهای مناسب ارائه دهند