مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-10اقتصادي

پرداخت نیم بهای کرایه اتوبوس های شهری با قم کارت


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم گفت: پرداخت کرایه ناوگان اتوبوسرانی شهر قم تنها به صورت غیرنقدی بوده که با پرداخت توسط قم کارت، این هزینه نیم بها می شود.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم گفت: پرداخت کرایه ناوگان اتوبوسرانی شهر قم تنها به صورت غیرنقدی بوده که با پرداخت توسط قم کارت، این هزینه نیم بها می شود.

علی نیک در گفت وگو با خبرنگاران صبح امروز19 شهریور با اشاره به حذف دریافت کرایه نقدی در ناوگان اتوبوسرانی شهر قم اظهار کرد: یکی از انتقادات به سیستم حمل ونقل شامل تاکسی و اتوبوس بحث استفاده از پول نقد بوده، درحالی که تمامی فروشگاه ها و پایانه های خرید مجهز به سیستم پرداخت از طریق دستگاه کارت خوان هستند ولی متأسفانه حمل ونقل این ایراد را داشت که از ماه گذشته دریافت نقدی کرایه به طور کامل قطع شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح عملاً دریافت کرایه نقدی در اتوبوس ها حذف شده است، ابراز کرد: با قراردادن دو دستگاه کارت خوان ویژه خواهران و برادران، شهروندان می توانند قبل از اینکه به مقصد برسند از این دستگاه ها استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم خاطرنشان کرد: در این سیستم نیازی به وارد کردن مبلغ نیست و با مشخص کردن تعداد مسافرین و وارد شدن رمز، رسید را دریافت می کنند و به راننده تحویل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت نیم بهای کرایه اتوبوس های شهری با قم کارت

پرداخت نیم بهای کرایه اتوبوس های شهری با قم کارت