مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:312023-08-24اجتماعي

فرونشست باعث از مدار خارج شدن 150 واحد آموزشی در استان اصفهان شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: پروژه مهر، بزرگ ترین، وسیع ترین و همه گیرترین پروژه در سراسر کشور است و هیچ پروژه ای به میزان پروژه مهر، افراد جامعه را درگیر فعالیت نمی کند.

وی ادامه داد: چیزی حدود 50 میلیون نفر از جمعیت کشور مستقیماً و بقیه جمعیت به صورت غیرمستقیم با پروژه مهر درگیر هستند، فلذا هر اتفاق و اقدامی کوچک که در آموزش و پرورش صورت می پذیرد اثرگذاری آن بر جامعه چند هزار برابری است.

ابراهیمی افزود: ساخت و تجهیز مدارس و رسیدگی به فضای فیزیکی یکی از اصلی ترین و مهم ترین موضوعات آموزش و پرورش محسوب می شود و تغییرات معماری می تواند متناسب تر بافرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشد و می توان از مصالح به روزتر استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: شرایط اقلیمی کشور تغییراتی کرده است نظیر اینکه در استان اصفهان پدیده نوظهوری به نام فرونشست باعث از مدار خارج شدن چیزی حدود 150 واحد آموزشی شده است و از سازه های سبک یا متناسب با آن در نوسازی و ساخت وساز آموزشگاه می توان بهره برد تا راهکاری براین این چالش باشد و این مشکل را کمتر ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست باعث از مدار خارج شدن 150 واحد آموزشی در استان اصفهان شده است

فرونشست باعث از مدار خارج شدن 150 واحد آموزشی در استان اصفهان شده است