مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-14بين الملل

ادعای بلومبرگ درباره زمان تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا


تاریخ دقیق این تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا هنوز مشخص نشده است اما احتمالا 18 سپتامبر (27 شهریور)، یک روز پیش از گردهم آیی رهبران جهان در نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خواهد بود.

- تاریخ دقیق این تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا هنوز مشخص نشده است اما احتمالا 18 سپتامبر (27 شهریور)، یک روز پیش از گردهم آیی رهبران جهان در نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خواهد بود.

شبکه بلومبرگ با استناد به اظهارات منابع مطلع مدعی شد که تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا تا دوشنبه آتی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شبکه بلومبرگ، منابع مطلع مدعی شدند که آمریکا و ایران قرار است تا دوشنبه آتی تبادل زندانیان را طبق توافقی انجام بدهند.

این منابع مطلع که می خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که تاریخ دقیق این تبادل هنوز مشخص نشده است اما احتمالا 18 سپتامبر (27 شهریور)، یک روز پیش از گردهم آیی رهبران جهان در نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خواهد بود.

آمریکا و ایران، اخیرا طی مذاکراتی غیرمستقیم و با میانجیگری قطر ضمن توافق بر سر تبادل پنج آمریکایی زندانی در ایران با پنج شهروند ایرانی زندانی در آمریکا، توافق کردند که آزادسازی 6 میلیارد دلار از پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بلومبرگ درباره زمان تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا

ادعای بلومبرگ درباره زمان تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا