مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-15سياسي

مسیر رسیدن به قله پیشرفت را با قدرت ادامه می دهیم


امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه باوجود تبلیغات علیه نظام باید امیدبخشی کرد، گفت: امروز برخی رسیدن به قله پیشرفت را به شوخی می گیرند ولی این مسیر را با قدرت ادامه می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام سیدحسین حسینی کارنامی امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های نماز جمعه ساری، اظهار کرد: کشوری که مورد تعدی و ظلم کشورهای غربی قرار گرفت همین منطقه ای که سیل بنیان کن آمده؛ سیلی که در کشور مسلمان لیبی هزاران نفر را به کام مرگ برد و هزاران نفر را مصدوم و مفقود کرد.

وی افزود: گرچه سیل جز بلایای طبیعی است اما سوءمدیریتی است که در یک کشور اشغال شده اتفاق افتاد؛ سدهایی که سال ها لایروبی نشده بود با یک بلای طبیعی چنین خسارتی به دنبال داشت.

امام جمعه موقت ساری ضمن ابراز همدردی برای مردم لیبی و همچنین زلزله مراکش، گفت: می خواهیم این اتحاد و کمک را که همراه یکدیگر باشند و بتوانند استقلال خود را حفظ کنند و بر سرنوشت خود حاکم باشند تا دچار بلایایی که با اندک مدیریتی می شد جلویش را گرفت مورد توجه قرار گیرد.

حسینی کارنامی با بیان اینکه حرکت مذهبی اربعین به تعبیر مقام معظم رهبری راهپیمایی مقدسی است که اتفاق افتاد، تصریح کرد: هم قدردانی از عزیزانی که تشرف کردند و هم پشتیبانی داشتند به ویژه دولت مردمی انتظار داریم فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر رسیدن به قله پیشرفت را با قدرت ادامه می دهیم

مسیر رسیدن به قله پیشرفت را با قدرت ادامه می دهیم