مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-13سياسي

ورود سه میلیون و 500 زائر اربعین به قم


مدیر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه در ایام اربعین بالغ بر 3 میلیون و 500 هزار زائر اربعینی سید الشهدا وارد قم شدند، گفت: میزبانی از زائران اربعین در حرم مطهر از پنجم شهریورماه آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد و تا به امروز 153 هزار پذیرایی غذا .

- حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت(ع)، گزارشی از فعالیت های اربعینی آستان مقدس فاطمه معصومه(س) ارائه و اظهار کرد: شهر مقدس قم، حلقه وصل 17 استان کشور و خانه اهل بیت(ع) است؛ لذا ما وظیفه داریم تا نسبت به تسهیل خدمات به زائران اربعینی سید الشهدا علیه السلام طرح ها و برنامه های خدمات رسانی را ارائه نماییم.

وی با بیان اینکه در حوزه اسکان و پذیرایی، شستشوی البسه، شارژ تلفن همراه، برطرف سازی نیازهای استحمام و ابن سبیل برنامه های موفقی طراحی و انجام شده است، خاطرنشان کرد: حرم مطهر بانوی کرامت در ایام اربعین در شبستان نجمه خاتون، بالکن غربی صحن صاحب الزمان، زائرسرای حرم و دو مکان در صحن جوادالائمه(ع) میزبان بیش از 445 هزار نفر از زائران بوده است.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه حرم مطهر از 5 شریورماه پذیریایی از زائران اربعینی اباعبد الله الحسین(ع) را آغاز کرده و این مهم تا پایان ماه صفر ادامه دارد، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سه میلیون و 500 زائر اربعین به قم

ورود سه میلیون و 500 زائر اربعین به قم