مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-01اقتصادي

دولت برای وارادات خودرو اختیارات لازم را دارد /نرخ تورم روند کاهشی دارد


جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص ادعای سخنگوی دولت در خصوص بسته بودن دست دولت در حوزه حکمرانی و مدیریت بازار خودرو گفت: - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:در شرایط فعلی که مجوز واردات توسط مجلس داده شده است دولت میتواند با واردات خودرو های نو، کارکرده و تولید بیشتر بازار را تنظیم کند و اختیارات لازم را هم دارد.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص ادعای سخنگوی دولت در خصوص بسته بودن دست دولت در حوزه حکمرانی و مدیریت بازار خودرو گفت: متاسفانه در بازار خودرو، شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده، بورس و وزارت اقتصاد و وزارت صمت ورود پیدا کردند که دولت باید این موضوع را ساماندهی کند.

قادری در ادامه گفت: در شرایط فعلی که مجوز واردات توسط مجلس داده شده است دولت میتواند با واردات خودرو های نو، کارکرده و تولید بیشتر بازار را تنظیم کند و اختیارات لازم را هم دارد.

دولت میتواند رانت های موجود را حذف کرده و قیمت ها را منطقی کند، منعی در این خصوص وجود ندارد اگر دولت این کار را نمیکند یا نشان دهنده شلختگی است یا عدم عزم و اراده در دولت برای ساماندهی این بازارقادری در خصوص برنامه هفتم توسعه در حوزه خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای وارادات خودرو اختیارات لازم را دارد /نرخ تورم روند کاهشی دارد

دولت برای وارادات خودرو اختیارات لازم را دارد /نرخ تورم روند کاهشی دارد