مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-22سياسي

رییس جمهور با دست گرفتن قرآن در سازمان ملل چه پیامی داد؟


حجت الاسلام تقی زاد در واکنش به اقدام رییس جمهور در سازمان ملل گفت: رفتار رییس جمهور و محور قرار دادن قرآن یک استفاده با تدبیر از تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد، - حجت الاسلام تقی زاد در واکنش به اقدام رییس جمهور در سازمان ملل گفت: رفتار رییس جمهور و محور قرار دادن قرآن یک استفاده با تدبیر از تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد، امروز که به خاطر حماقت های ابولهب ها و توهین های زیاد به قرآن کریم؛ توجه جهانیان به این کتاب آسمانی جلب شده بهترین فرصت است که ما قرآن را به صورت حقیقی معرفی کنیم و سراسر دنیا را به سمت آن سوق دهیم.

  حجت الاسلام تقی زاده ـ رییس سازمان دارالقرآن کریم ـ در گفت وگو با ایسنا در مورد هدف رییس جمهور از در دست گرفتن قرآن در سازمان ملل گفت: در مورد سخنرانی آیت الله رییسی مهم ترین نکته این بود که قرآن را به عنوان مهم ترین نسخه حیات بشری برای دنیا و آخرت بشریت معرفی کردند.

ایشان در سخنان خود هم اشاره کرد که برای تحولات بزرگ جهانی که امروز در حال رخ دادن است قرآن می تواند نسخه شفابخش باشد، مسائل را حل و راه را نشان دهد.

وی با بیان اینکه در سخنان رییس جمهور بهره بردن از قرآن در افق راهبردی امروز دنیا مهم ترین مساله بود، خاطرنشان کرد: استفاده ایشان از قرآن و مفاهیم پایه و محوری که از کتاب آسمانی مسلمانان اشاره کردند، نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور با دست گرفتن قرآن در سازمان ملل چه پیامی داد؟

رییس جمهور با دست گرفتن قرآن در سازمان ملل چه پیامی داد؟