مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-18بين الملل

رژیم صهیونیستی از بیم عملیات های مقاومت از صهیونیست ها خواست سلاح حمل کنند


پلیس رژیم صهیونیستی بعد از دریافت حدود 70 گزارش درباره احتمال انجام عملیات های استشهادی، از شهرک نشینان خواست با خود سلاح حمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پلیس رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، از شهرک نشینان خواست طی دوره تعطیلات عید کیپور (جشن مذهبی یهودیان) با خود سلاح حمل کنند.

روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد پلیس این رژیم طی روزهای گذشته 70 گزارش و هشدار عملیات استشهادی دریافت کرده و همین مسئله باعث شده تا از هر شهرک نشینی که مجوز حمل سلاح دارد، بخواهد طی چند روز آتی با خود سلاح حمل کند.

براساس این گزارش، پلیس بر این باور است با نزدیک شدن روز کیپور  تعدادها هشدارها و گزارش های عملیات های استشهادی افزایش پیدا کند، از این رو پلیس در وضعیت آماده باش قرار گرفته و بیش از 3 هزار نیروی خود را در مناطق حساسی از اراضی اشغالی فلسطین مستقر کرده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه های فلسطینی خبر دادند طی 24 ساعت گذشته نیروهای مقاومت 5 عملیات در کرانه باختری انجام داده اند.

3 مورد از این عملیات ها امروز انجام شد که طی آن ها یک جیپ نظامی در شمال کرانه باختری، یک خودرو و یک ایست بازرسی هدف حمله قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از بیم عملیات های مقاومت از صهیونیست ها خواست سلاح حمل کنند

رژیم صهیونیستی از بیم عملیات های مقاومت از صهیونیست ها خواست سلاح حمل کنند