مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-10پزشكي

کشف و ضبط 1.5 تن موادغذایی تاریخ گذشته در همدان


سرپرست گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: در یک هفته گذشته یک ونیم تن موادغذایی تاریخ گذشته در حال عرضه از سطح شهر کشف و ضبط شد و تحویل مراجع قضایی برای رسیدگی داده شده است.

- ایسنا/همدان سرپرست گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: در یک هفته گذشته یک ونیم تن موادغذایی تاریخ گذشته در حال عرضه از سطح شهر کشف و ضبط شد و تحویل مراجع قضایی برای رسیدگی داده شده است.

امیررضا ملکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با گرم شدن هوا و نظارت های بهداشتی بازرسان سلامت محیط و کار از مراکز عرضه موادغذایی تشدید شده و با متخلفانی که موارد تاریخ گذشته عرضه می کنند و به اخطارهای بهداشتی توجه ندارند برخورد قانونی انجام می شود.

وی در ادامه افزود: هموطنان عزیز می توانند از طریق سامانه تلفنی 190 گزارشات و شکایات خود را به بازرسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان منعکس کنند.

ملکی بیان کرد: طی روزهای گذشته 450 عدد قلیان و ادوات آن توسط گشت های بازرسی سلامت محیط و کار تحت عنوان گشت (تشدید) کشف و ضبط شده و متخلفان برای طی کردن مراحل قانونی به مراجعه قضایی معرفی شده و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در صورت مشاهده هر گونه قلیان و ادوات آن در اماکن عمومی با عرضه کنندگان برخورد قانونی خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 1.5 تن موادغذایی تاریخ گذشته در همدان

کشف و ضبط 1.5 تن موادغذایی تاریخ گذشته در همدان