مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-25سياسي

عضو مجلس خبرگان: طرح امام زمان در عصر غیبت با فقها پیش می رود و امتحان سختی است


وی با بیان اینکه قرآن برای هر امامی تکلیفی را معین کرده است، گفت: هر امامی طرح خودش را عملی می کند و ما الان با طرح امام زمان (عج) باید حرکت کنیم و برنامه ایشان هم دو بخش دارد که یک بخش مربوط به دوران غیبت و یک بخش مربوط به دوران حضور ایشان است.

- وی با بیان اینکه قرآن برای هر امامی تکلیفی را معین کرده است، گفت: هر امامی طرح خودش را عملی می کند و ما الان با طرح امام زمان (عج) باید حرکت کنیم و برنامه ایشان هم دو بخش دارد که یک بخش مربوط به دوران غیبت و یک بخش مربوط به دوران حضور ایشان است.

میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طرح امام زمان(عج) در عصر غیبت با فقها پیش می رود و امتحان سختی است، گفت: ما باید در این طرح حرکت کنیم و اگر پای این طرح بایستیم به تمام خیرات می رسیم و تقوا یعنی همین که انسان با برنامه امام حرکت کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه، میرباقری بیان داشت: امام حسن مجتبی علیه السلام مأمور به حلم و بردباری و آماده سازی امت برای قتال و درگیری در دوره بعد بودند.

  سیدمحمدمهدی میرباقری در سخنرانی شب شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام در حرم مطهر بانوی کرامت در تفسیر آیه 77 سوره نساء با بیان اینکه خدای متعال یک طرح و برنامه بزرگ و پر از اسرار و لایه های پنهانی دارد اظهار کرد: برنامه و نقشه خدای متعال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان: طرح امام زمان در عصر غیبت با فقها پیش می رود و امتحان سختی است

عضو مجلس خبرگان: طرح امام زمان در عصر غیبت با فقها پیش می رود و امتحان سختی است