مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-23سياسي

آمادگی داریم از فعالیت در حوزه نوآوری اجتماعی حمایت کنیم


رییس شورای سیاستگذاری جایزه نوآوری اجتماعی، برگزاری رویداد جایزه اجتماعی را فرصت مناسب برای توسعه فرهنگ مشارکت نوآوری در حوزه اجتماعی دانست و گفت: - رییس شورای سیاستگذاری جایزه نوآوری اجتماعی، برگزاری رویداد جایزه اجتماعی را فرصت مناسب برای توسعه فرهنگ مشارکت نوآوری در حوزه اجتماعی دانست و گفت: اگر کسانی باشند که آمادگی فعالیت در حوزه نوآوری اجتماعی داشته باشند، از آنها حمایت می شود و آمادگی داریم در حوزه تأمین مالی و نهادسازی کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق خیاطیان امروز در نشست اولین دوره جایزه نوآوری اجتماعی گفت: زمانی که موضوع دانش بنیان شدن در کشور مطرح شد، زمینه ای در کشور مهیا شد تا از طریق آن شرکت های دانش بنیان با عرضه یک تکنولوژی، در راستای حل مسائل صنعتی و اقتصادی کشور نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه هایی چون نفت، گاز، سلامت، پزشکی و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: با توجه به وجود برخی مسائل اجتماعی در کشور، شرکت های دانش بنیان و فناوران همانند همه حوزه های دیگر، می توانند پاسخ های نوآورانه ای به حل این نوع مسایل ارائه دهند.

خیاطیان با تاکید بر اینکه نوآوری می تواند به حل مسائل اجتماعی کمک کند، اظهار کرد: این دغدغه ای است که در چندسال اخیر به آن پرداخته شده به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی داریم از فعالیت در حوزه نوآوری اجتماعی حمایت کنیم

آمادگی داریم از فعالیت در حوزه نوآوری اجتماعی حمایت کنیم