مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-20اجتماعي

وضعیت مشمولان سربازی با تاخیر در اعلام نتایج کنکور چگونه خواهد بود؟


رییس نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان زنجان به تشریح وضعیت مشمولان با توجه به تاخیر در اعلام نتایج کنکور پرداخت.

- ایسنا/زنجان رییس نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان زنجان به تشریح وضعیت مشمولان با توجه به تاخیر در اعلام نتایج کنکور پرداخت.

سرهنگ رضا مهدیون در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر تأخیر در اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری مربوط به پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، اظهار کرد: با توجه به همین موضوع برخی از ضوابط برای مشمولان قابل اجرا است.

وی عنوان کرد: مهلت معرفی همه مشمولان فارغ التحصیل پایه دوازدهم خرداد و شهریور سال 1401 که می بایست برابر تبصره 1 ماده 2 آیین نامه اجرایی معافیت تحصیلی، حداکثر تا پایان شهریورماه 1402 نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کنند به مدت یک ماه تا تاریخ پایان مهرماه 1402 تمدید شد.

رییس نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این مشمولان در صورت قبولی (با کنکور یا بدون کنکور) در نیم سال اول سال تحصیلی (مهرماه 1402) ثبت نام و با احراز شرایط از معافیت تحصیلی بهره مند می شوند، ادامه داد: در صورت قبول نشدن یا ادامه تحصیل ندادن نیز مشمولان موظف هستند حداکثر تا پایان مهر ماه 1402 برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مشمولان سربازی با تاخیر در اعلام نتایج کنکور چگونه خواهد بود؟

وضعیت مشمولان سربازی با تاخیر در اعلام نتایج کنکور چگونه خواهد بود؟