مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-26بين الملل

حمله اوکراین به مسکو و به قلب یک مرکز نظامی روسیه


ارتش اوکراین با استفاده از چندین پهپاد به یک پایگاه ارتش روسیه در عمق شبه جزیره کریمه حمله کرد و در اثر این حمله شماری از نظامیان روس کشته و شماری نیز زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از رویترز، دستگاه اطلاعات نظامی اوکراین اعلام کرد که ارتش اوکراین با استفاده از چندین پهپاد به یک پایگاه ارتش روسیه در عمق شبه جزیره کریمه حمله کرد و در اثر این حمله شماری از نظامیان روس کشته و شماری نیز زخمی شدند.

این در حالی است که پیش از این روسیه اعلام کرد که یکی از بزرگترین حملات هوایی هماهنگ شده اوکراین بر فراز اراضی ای که روسیه به اشغال خود در آورده، رخ داده است اما مدعی شد که سامانه هوایی این کشور همه پهپادهای شرکت کننده در حمله که تعداد آنها 42 پهپاد بود را قبل از رسیدن به اهداف خود در شبه جزیره کریمه منهدم کرده است.

یک مسئول در سازمان اطلاعات نظامی اوکراین گفت که در این حمله لشکر126 دفاع ساحلی روسیه که در شهر بیریوالنوی واقع در 200 کیلومتری اراضی تحت کنترل اوکراین مورد حمله قرار گرفت.

اندری یوسوف سخنگوی دستگاه اطلاعات نظامی اوکراین تأکید کرد که این حمله صورت گرفته است.

ساکنان شهر بیریوالنوی نیز در تلگرام نوشتند که صدای انفجارهای مهیبی از پایگاه نظامی فوق الذکر شنیدند و به کشته شدن تعدادی در این حملات اشاره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اوکراین به مسکو و به قلب یک مرکز نظامی روسیه

حمله اوکراین به مسکو و به قلب یک مرکز نظامی روسیه