مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-03سياسي

بسته مناسب مصوبات سفر رییس جمهور برای حوزه مدیریت شهری تدوین شود


بسته مناسب مصوبات سفر رییس جمهور برای حوزه مدیریت شهری تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج با تقدیر از تعامل بسیار خوب بین شورا و شهرداری با مجموعه مدیریت استان کردستان، اظهار داشت: در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری سنندج همدلی و برادری در اوج قرار دارد که این مهم در تاریخ شهر سنندج بی نظیر و نمونه آن را شاهد نبوده ایم.

استاندار کردستان اضافه کرد: شهر سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان است و توسعه مرکز استان در بخش ها و حوزه های مختلف می تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان فراهم سازد.

ریل گذاری مناسب شورا و شهرداری سنندج در مسیر توسعه شهر زارعی کوشا افزود: ریل گذاری که در شورا و شهرداری سنندج صورت گرفته اتفاقات خوبی را در سطح مرکز استان شکل داده که رضایتمندی را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه کردستان نیازمند تبعیض مثبت برای رفع مشکلات است، گفت: این تبعیض مثبت و نگاه متمرکز بر رفع مشکلات کردستان در دولت شکل گرفته است.

استاندار کردستان به وضعیت بودجه استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: سال گذشته کردستان در قانون بودجه در ردیف 24 کشور قرار داشت، اما امسال به رتبه 14 رسیده و توانسته ایم سهم بیشتری از بودجه را به خود اختصاص دهیم، این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته مناسب مصوبات سفر رییس جمهور برای حوزه مدیریت شهری تدوین شود

بسته مناسب مصوبات سفر رییس جمهور برای حوزه مدیریت شهری تدوین شود