مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-18اقتصادي

باید الگوی کشت عملیاتی در حوضه دریاچه ارومیه تغییر کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدصادق معتمدیان یکشنبه شب در گفتگوی خبری با اشاره به میزبانی شایسته و عاشقانه اهل سنت و اقلیت های دینی از زائران اربعین، - استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش یک میلیارد و 300 میلیون مترمکعبی مصرف آب در حوزه کشاورزی، تغییر الگوی کشت عملیاتی را در حوضه دریاچه ارومیه، بیش از پیش ضروری ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، محمدصادق معتمدیان یکشنبه شب در گفتگوی خبری با اشاره به میزبانی شایسته و عاشقانه اهل سنت و اقلیت های دینی از زائران اربعین، افزود: سال گذشته 67 هزار زائر و امسال بیش از 130 هزار زائر اربعین حسینی برای زیارت عتبات عالیات از مرز تمرچین تردد کردند.

9 هزار زائر عتبات عالیات از کشورهایی چون ترکیه، آذربایجان، گرجستان، روسیه و آلمان امسال وارد آذربایجان غربی شدند.

وی همچنین با اشاره به آماده سازی زیرساخت ها برای ارائه خدمات حداکثری به زائران اربعین، خاطرنشان کرد: میزبانی کم نظیر مردم و آب و هوای مطلوب منطقه، زمینه را برای افزایش حضور زائران عتبات عالیات در آذربایجان غربی فراهم کرد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه، احیای دریاچه ارومیه را دغدغه ملی دانست و افزود: تغییرات اقلیمی، افزایش دما، کاهش بارندگی و مصرف بی رویه آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید الگوی کشت عملیاتی در حوضه دریاچه ارومیه تغییر کند

باید الگوی کشت عملیاتی در حوضه دریاچه ارومیه تغییر کند