مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-04اجتماعي

اسکان 285 زائر اربعین در پایگاه های هلال احمر همدان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان 285 زائر اربعین حسینی در پایگاه های هلال احمر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فضل الله کلهری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور بررسی تجهیزات پایگاه های امداد و نجات جاده ای و همچنین روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی بازدید از چند پایگاه صورت گرفت .

وی ادامه داد: در این بازدید که مسئولان واحدهای معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان نیز حضور داشتند از پایگاه های امداد و نجات جاده ای فرسفج، گنجنامه، آورزمان، قلعه قباد و تجرک بازدید شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه بازدید از پایگاه های امداد جاده ای مستمر خواهد بود گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین و هموطنان از تمام پایگاه های استان به صورت سرزده بازدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای برنامه پیاده روی اربعین حسینی تاکنون بیش از 285 نفر از زائران اباعبدالله الحسین (ع) در پایگاه های جاده ای استان اسکان داده شدند.

کلهری خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشت زوار به کشور و حجم ترافیک و تردد مسیرها، جمعیت هلال احمر استان با آمادگی کامل تمام توان و ظرفیت خود در خدمت مردم و زوار اربعین حسینی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 285 زائر اربعین در پایگاه های هلال احمر همدان

اسکان 285 زائر اربعین در پایگاه های هلال احمر همدان