مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-23حوادث

آتش سوزی گسترده کارخانه فوم شیراز مهار شد


رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به مهار کامل آتش در کارخانه تولید ساندویچ پنل فوم سازی گفت: تلاش به موقع نیروهای آتش نشان مانع از انفجار مخزن گاز پنتان و وقوع حادثه ای غیرقابل جبران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هادی عیدی پور با بیان اینکه حادثه حریق این کارخانه ساعت 9 و 41 دقیقه به سامانه 125 اعلام و بلافاصله نیروهای عملیاتی اعزام شد، به خبرنگاران گفت: حریق کارخانه ساندویچ پنل در شهرک صنعتی شیراز، 5 سوله به وسعت 7 هزار مترمربع در برگرفته بود و با توجه به وجود چندین مخزن گاز، منجر به انفجارهایی نیز شد.

او با اشاره به حضور 24 خودرو، 2 تانکر آبرسان، 73 نیروی عملیاتی و تجهیزات از 17 ایستگاه آتش نشانی در این عملیات، خاطرنشان کرد که نیروهای اورژانس، مدیرت بحران استانداری و شهرداری، نیروهای امدادی شهرک صنعتی، آتش نشانی شرکت های خصوصی و فرودگاه شیراز، نیروی انتظامی و .

در محل، پشتیبانی از این عملیات را مطلوب توصیف کرد.

عیدی پور گفت: نیروهای عملیاتی از 5 جبهه به آتش حمله کردند و همزمان با در اولویت گذاشتن مخزن بزرگ گاز پنتان که قابلیت اشتغال فراوانی دارد، این مخزن را خنک کرده و مانع از گسترش آتش به آن شدند، زیرا در صورت انفجار این مخزن شاهد یک فاجعه بزرگ و یک حادثه ثانوی جدی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده کارخانه فوم شیراز مهار شد

آتش سوزی گسترده کارخانه فوم شیراز مهار شد