مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-15سياسي

برگزاری دوره ملی آموزشی تخصصی فیلمسازی در بیرجند


سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار کرد: دوره تخصصی آموزش فیلمسازی « از ایده تا اجرا » ویژه دانشجومعلمان از 25 تا 29 شهریور ماه جاری در بیرجند برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار کرد: دوره تخصصی آموزش فیلمسازی از ایده تا اجرا ویژه دانشجومعلمان از 25 تا 29 شهریور ماه جاری در بیرجند برگزار می شود.

حجت الاسلام جواد اکبری مطلق در جمع خبرنگاران، از برگزاری دوره تخصصی آموزش فیلمسازی از ایده تا اجرا ویژه دانشجو معلمان از 25 تا 29 شهریور ماه جاری در بیرجند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این دوره فیلمسازی مخصوص دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور است که آموزش و مقدمه ای برای برگزاری جشنواره اصلی در آذرماه امسال خواهد بود.

سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: 66 دانشجو شامل 35 برادر و 31 خواهر و 27 استاد شامل 17 برادر و 10 خواهر در این دوره شرکت خواهند کرد.

اکبری مطلق با اشاره به اینکه شرکت کنندگان این دوره، آشنایی قبلی با فیلمسازی دارند و با شرکت در این دوره، آموزش های تخصصی تری را فرا خواهند گرفت.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره، آثار خود از جمله فیلم کوتاه، محتوا، تبلیغ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره ملی آموزشی تخصصی فیلمسازی در بیرجند

برگزاری دوره ملی آموزشی تخصصی فیلمسازی در بیرجند