مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-20اقتصادي

وصول 51 میلیارد تومان مالیات با پیگیری سازمان بازرسی


قائم مقام و سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از وصول بیش از 51 میلیارد تومان توسط ادارات کل امور مالیاتی از مودیان بزرگ با پیگیری های این سازمان خبرداد.

- قائم مقام و سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از وصول بیش از 51 میلیارد تومان توسط ادارات کل امور مالیاتی از مودیان بزرگ با پیگیری های این سازمان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، احمد رحمانیان با اشاره به تاکیدات رییس سازمان بازرسی مبنی بر انجام اقدامات نظارتی به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی و تسریع در وصول مالیات معوق و پیش بینی آن در فرآیند برنامه ریزی سال جاری به عنوان یکی از بازرسی های کلان محور از استقرار بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در مرکز دادرسی مالیاتی و هیأت های حل اختلاف مالیاتی مستقر در ادارات کل امور مالیاتی خبرداد و گفت: طی چند ماه اخیر سازمان بازرسی کل کشور نسبت به انجام مکاتبات متعدد با رییس کل سازمان امور مالیاتی، رییس مرکز دادرسی مالیاتی و مدیران کل امور مالیاتی و مدیران دادرسی مالیاتی و استقرار هیات های بازرسی و بررسی اسناد و مدارک اقدام کردند.

وی به اهم یافته های به دست آمده در این بازرسی اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا ایراداتی در خصوص پرونده های در جریان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 51 میلیارد تومان مالیات با پیگیری سازمان بازرسی

وصول 51 میلیارد تومان مالیات با پیگیری سازمان بازرسی