مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-11سياسي

موافقت کمیسیون بودجه با طرح دوفوریتی تمدید برنامه ششم توسعه


این کمیسیون در جلسه عصر امروز خود با طرح دوفوریتی تمدید اجرای قانون برنامه ششم توسعه تا پایان سال موافقت کرد.

- رییس کمیسیون برنامه و مجلس گفت: این کمیسیون در جلسه عصر امروز خود با طرح دوفوریتی تمدید اجرای قانون برنامه ششم توسعه تا پایان سال موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون در جلسه عصر امروز خود موضوعاتی از قبیل گزارش برنامه هفتم توسعه، اصلاح قانون بودجه و طرح دوفوریتی تمدید اجرای قانون برنامه ششم توسعه تا پایان سال را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به رأی مثبت مجلس به دوفوریت تمدید اجرای قانون برنامه ششم توسعه تا پایان سال، بیان کرد: ما پیش تر قانون برنامه ششم توسعه را تا ابتدای مهر ماه تمدید کرده بودیم تا اینکه برنامه هفتم توسعه مصوب و جایگزین شود لذا با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه هنوز مصوب نشده است، مقرر شد تا با دوفوریتی که صبح امروز در مجلس تصویب شد، بتوانیم برنامه ششم را تا زمانی که برنامه هفتم لازم الاجرا می شود، مدنظر قرار دهیم و آن را تمدید کنیم.

حاجی بابایی بیان کرد: از این رو کمیسیون در جلسه عصر امروز خود با طرح دوفوریتی تمدید اجرای قانون برنامه ششم توسعه تا پایان سال موافقت کرد و احتمالاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون بودجه با طرح دوفوریتی تمدید برنامه ششم توسعه

موافقت کمیسیون بودجه با طرح دوفوریتی تمدید برنامه ششم توسعه