مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-02حوادث

جان باختن 3 راکب موتورسیکلت در تونل توحید


رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از وقوع 3 فقره تصادف فوتی در داخل تونل توحید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در برنامه تلویزیونی پلیس پایتخت در شبکه 5 سیما به آمار تصادف موتورسواران اشاره کرد و درباره فوت سه راکب موتورسیکلت در  تونل توحید توضیح  داد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آمار 4 ماهه سال 1402 حکایت از این دارد که علیرغم همه توصیه ها، اطلاع رسانی و تذکرات پلیس راهور تهران بزرگ، شاهد سه فقره تصادف فوتی در داخل تونل توحید بودیم که در هر 3 مورد از این تصادفات خود راکبان موتورسیکلت مقصر بوده اند.

   وی بیان داشت: علت این تصادفات عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین بوده است چرا که در داخل تونل به دلیل انباشت گازهای آلاینده تعادل این راکبین بر هم خورده و سر آنها به موانع برخورد کرده و جان خود را از دست دادند.

   رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اگر اصراری برای تخلف وجود نداشته باشد مطمئنا سود این کار به خود راننده و راکب موتور سیکلت باز می گردد و این موضوع دغدغه پلیس است و هر چقدر بر  روی این موضوع کار کنیم و اطلاع رسانی  داشته باشیم برای این است که می خواهیم حوادث کاهش پیدا کند و این نفع به خود آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 3 راکب موتورسیکلت در تونل توحید

جان باختن 3 راکب موتورسیکلت در تونل توحید