مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-12سياسي

مصوبات مجلس برای بهبود معیشت اساتید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان امروز در دومین روز اجلاس روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری گفت: - رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بهبود مصوبات کمیسیون تلفیق برای آموزش عالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان امروز در دومین روز اجلاس روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری گفت: مجلس در حمایت از علم برای ابتدا تا انتهای دوره آموزش افراد قانون گذاری کرده است و برای اجرای مصوبات نیز ایستادگی کرده است و اکنون 12 درصد از بودجه عمومی دولت سیزدهم یعنی 60 (همت) هزار میلیارد تومان از مصوبات کمیسیون آموزش و تحقیقات است.

وی در تشریح مصوبات کمیسیون آموزش و تحقیقات توضیح داد: 3 نفر از اعضای کمیسیون تلفیق امسال از کمیسیون آموزش و تحقیقات و از نماینده های مرتبط به موضوعات آموزش عالی بودند که باعث شد وضع مصوبات آموزش عالی در کمیسیون تلفیق بهبود یابد.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: با وجود تلاش ها می بینیم وضعیت علوم پایه در کشور خوب نیست و به شدت تضعیف شده است و بیشتر دانش آموزان ضعیف سراغ آن می روند در حالیکه موتور محرکه علم در کشور، علوم پایه است و مقام معظم رهبری هم روی آن تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات مجلس برای بهبود معیشت اساتید

مصوبات مجلس برای بهبود معیشت اساتید