مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-05سياسي

نیاز 450 میلیاردتومانی برای تکمیل ایستگاه های پمپاژ آب لرستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان از نیاز 450 میلیاردتومانی برای تکمیل ایستگاه های پمپاژ آب این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش حسن نژاد امروز سه شنبه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: بخش زیادی از آب موردنیاز در شبکه های آبیاری و زهکشی با پمپاژ آب از رودخانه یا کانال آب تأمین می شود؛ بنابراین، ایستگاه های پمپاژ آب کشاورزی نقش مهمی در انتقال و توزیع آب دارند.

وی عنوان کرد: به همین منظور و در راستای تحقق چشم انداز آبی کشور و استفاده بهینه از منابع آبی موجود، هشت ایستگاه پمپاژ آبیاری به منظور آبگیری از منبع تأمین آب و انتقال آب کانال به تراز بالاتر در مرحله ساخت قرار دارند و با تکمیل آنها هشت هزار و 80 هکتار زمین کشاورزی، آبی می شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان، افزود: از جمله این ایستگاه ها، ایستگاه پمپاژ فیض آباد الشتر با 98 درصد پیشرفت فیزیکی بوده که در سطح دو هزار و 700 هکتار اجرایی شده است.

حسن نژاد، ادامه داد: همچنین ایستگاه پمپاژ اسماعیل آباد نورآباد با 92 درصد پیشرفت فیزیکی از پروژه های در دست اقدام شرکت است که برای 500 هکتار زمین کشاورزی اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: ایستگاه های پمپاژ نیله با 83 درصد پیشرفت فیزیکی، کلکله و محمودآباد ، چم مهر و جایدر پلدختر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و ایستگاه های پمپ زنی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 450 میلیاردتومانی برای تکمیل ایستگاه های پمپاژ آب لرستان

نیاز 450 میلیاردتومانی برای تکمیل ایستگاه های پمپاژ آب لرستان