مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:102023-08-25اقتصادي

هدف گذاری صحیح در حوزه اعتبارات نقطه قوت شهرستان کنگان است


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهرگفت: هدف گذاری صحیح در حوزه اعتبارات نقطه قوت شهرستان کنگان در امسال بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید محمودی بعد از ظهر جمعه در برنامه های هفته دولت در کنگان افزود: اعتبارات امسال شهرستان کنگان نسبت به سال گذشته رشد 2 برابری داشته و توزیع این اعتبارات با هدف گذاری صحیح و مناسب صورت گرفته که جای تقدیر از فرماندار شهرستان کنگان است.

وی بیان کرد: در سنوات گذشته تخصیص اعتبارات شهرستان کنگان نهایتاً 30 تا 40 درصد بوده اما سال گذشته این میزان 84 درصد بوده که نشانگر طلایی بودن تخصیص اعتبارات در این دولت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در هفته دولت امسال شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه خوبی در شهرستان کنگان خواهیم بود گفت: در هفته دولت 21 پروژه با اعتبار افزون بر 601 میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی و 60 پروژه با اعتبار افزون بر یکهزار و صد و چهل و هفت میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

محمودی افزود: آب شیرن کن پنج هزار متر مکعبی شهر بنک در هفته دولت آغاز عملیات اجرایی و مطالعات و تحقیقات آب شیرین کن 10 هزار متر مکعبی کنگان نیز آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: اصلاح نقطه حادثه خیز پیچ مخازن سیراف، فاز یک اسکله کنگان و نیز افزایش ظرفیت پست 400 مگاواتی کنگان در بنک از دیگر پروژه های افتتاحی و مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری صحیح در حوزه اعتبارات نقطه قوت شهرستان کنگان است

هدف گذاری صحیح در حوزه اعتبارات نقطه قوت شهرستان کنگان است